9 Alimente care te fac să te simti fericit!

Daca stresul a devenit una din principalele probleme ale omenirii nu omiteti un alt factor important pentru starea ta de spirit si anume alimentatia.

“In fiecare zi cele mai mici alegeri pot face o diferenta reala in imbunatatirea mentala si emotionala, stabilizarea starii de spirit si îmbunatatirea puterii de concentrare”, spune Dr. Drew Ramsey, autor al The Happiness Diet.

Pentru stimularea starii de spirit intr-un mod natural va vom prezenta 9 alimente.

1. Ulei din seminte de in

Uleiul din seminte de in este o modalitate usoara de a obtine o doza mare de omega-3 ajutand la imbunatatirea starii de spirit. Omega-3 s-a dovedit a fi un supliment eficient pentru combaterea depresiei, lipsa acesteia inrautatind starea mentala.

2. Mierea

Substantele nutritive din miere au un efect calmant acesta fiind motivul pentru care seara se pune o lingurita de miere in ceai. De asemenea este un indulcitor si un bun energizant natural.

3. Cicolata neagra

Daca aveti nevoie de un motiv pentru a manca ciocolata neagra acesta este ca ciocolata neagra te poate face fericit.

Un studiu publicat in Journal of Psychopharmacology arata un nivel crescut de liniste si multumire la consumatorii de ciocolata neagra.

4. Migdale

Migdalele contin multe nutrimente inclusiv acid folic si magneziu. Magneziul este essential pentru sanatatea creierului fiind consumat pentru reducerea considerabila a depresiei.

5. Lintea

Lintea este o sursa buna de acid folic esential pentru starea de spirit. O ceasca de linte bine gatita ofera 90 la suta din doza zilnica recomandata de acid folic.

6. Semintele de dovleac

O deficienta de zinc poate declansa stari depresive, dar din fericire semințele de dovleac contin L-triptofan, un impuls pentru starea de spirit.

7. Apa

Usoara deshidratare iti afecteaza starea de spirit ceea ce inseamna ca daca doriti sa va simtiti puternic mental asigurati-va doza zilnica de apa necesara pe tot parcursul zilei.

8. Sparanghelul

Simti ca nu ai o dispozitie buna in ultima vreme? Mananca sparanghel deoarece este foarte bogat in acid folic – o deficienta pe care o gasim frecvent la persoanele depresive.

9. Fulgi de ovaz

In timp ce unii cred ca a manca fulgi de ovaz este o pierdere de timp, acestia sunt buni pentru starea mentala deoarece sunt bogati in magneziu care ajuta creierul in lupta impotriva depresiei si anxietatii.

Va multumesc,

Psiholog Nutritionist Alina Blagoi

About the Author

Leave Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: